The WWF is run at a local level by the following offices...
- WWF Global
- Adria
- Argentina
- Armenia
- AsiaPacific
- Australia
- Austria
- Azerbaijan
- Belgium
- Bhutan
- Bolivia
- Borneo
- Brazil
- Bulgaria
- Cambodia
- Cameroon
- Canada
- Caucasus
- Central African Republic
- Central America
- Central Asia
- Chile
- China
- Colombia
- Croatia
- Democratic Republic of the Congo
- Denmark
- Ecuador
- European Policy Office
- Finland
Идея за конвертиране на стари автомобили в услуга за споделено пътуване спечели наградата в мастъркласа „Бъдещето на мобилността“
Опитно жури в състав Апостол Дянков, WWF България, Елена Хаджисотирова, Америка за България, Ивайло Стойков, Kaufland България, Орлин Радев, AMPECO определи големия победител, притежаващ най-перспективен бизнес план, с който да превърне идеята си в успешен продукт или услуга. Това е отборът „Три пъти за щастие“, който вече има развита бизнес концеппция и почти готов прототип. А идеята, която впечатли журито и вдъхна надежда за развитие на екологичен транспорт в бъдеще, е за конвертиране на стари автомобили в електрическа услуга за споделено пътуване.
На финалната права в състезанието останаха три също така достойно представили се отбора. Това са: V Формация – с идея за приложение, което да интегрира всички видове алтернативен транспорт; Easy Travel – с платформа за следене в реално време на транспортната мрежа и наличните алтернативни методи за придвижване и Driving Force – с приложение за транспортни алтернативи и информация за въглеродния отпечатък и зеления рейтинг на потребителите.
Преди да бъде определен крайният победител отборите преминаха през наситена програма от лекции по финанси, маркетинг и технологии за привличане на инвеститори, срещнаха се с представители на успешни бизнес компании и се докоснаха до интересните експонати на Techno Magic Land. Представители на Noble Graphics, WWF и Novator дадоха различни перспективи на темата за мобилността, а Spark България и AMPECO споделиха своя опит със Start-up сферата у нас. Ден преди финала Kaufland посрещна в офиса си четирите отбора, за да разкаже за своите действия за енергийна ефективност, мрежата от зарядни станции за електромобили и зелената си логистика.
Panda Labs e глобална иновационна платформа за решаване на някои от най-неотложните проблеми в световен мащаб в сътрудничество с влиятелни партньори от сферата на бизнеса, научните среди и неправителствения сектор. В България тя се провежда благодарение на подкрепата на Фондация „Америка за България“ и на Kaufland България – като част от устойчивата CSR политика на компанията под мотото „Действията носят промяната“. Третият семестър от програмата се подкрепя и от компанията за споделени електромобили Spark България.
Повече информация за програмата Panda Labs можете да намерите тук.
Информация за предишните семестри „Бъдещето на отпадъците“ и „Бъдещето на храните“ вижте тук.

© WWF
Известен е големият победител на Панда Лабс