The WWF is run at a local level by the following offices...
- WWF Global
- Adria
- Argentina
- Armenia
- AsiaPacific
- Australia
- Austria
- Azerbaijan
- Belgium
- Bhutan
- Bolivia
- Borneo
- Brazil
- Bulgaria
- Cambodia
- Cameroon
- Canada
- Caucasus
- Central African Republic
- Central America
- Chile
- China
- Colombia
- Croatia
- Democratic Republic of the Congo
- Denmark
- Ecuador
- European Policy Office
- Finland
Програмата търси млади предприемачи и изобретатели
На големия финал четирите отбора победители се състезаваха за стартов капитал от 7 000 лв., с който да финансират първите стъпки от работата по своите бизнес идеи. Всички те са насочени към по-устойчиво развитие на градовете и селата и към подобряване на екологичните и социални аспекти от живота на хората в тях. В надпреварата за първото място един срещу друг се изправиха:
- отбор „Амазия“ с идея за намаляване на топлинните вълни и превръщане на градовете в по-красиви и уютни места за живот чрез изграждане на вертикални градини на жилищни сгради;
- отбор „Визия за бъдеще“ с решение за ремонт на пътищата с използване на преработена пластмаса в полагания асфалт;
- отбор „Вулканичните глухарчета“ с идея за охлаждане на покривните пространства на сградите и справяне с летните горещини чрез система на циркулираща вода и модифициран покрив от отражателен материал;
- отбор „Bio Life“ с решение за съживяване и модернизиране на сгради „архитектурни призраци“ в селата, чрез използване на съвременни енергийни решения и екологични строителни методи.
По време на мастър класа участниците преминаха през серия от обучителни модули, които да им помогнат в развитието на техните идеи: клиентско преживяване, бизнес моделиране, финанси, маркетинг, възможности за финансиране на стартиращи компании, както и сесии за работа в екип и успешно представяне пред аудитория. Младежите се срещнаха с гост-лектори с предприемачески опит и бяха подкрепени от експерти, които влязоха в ролята на техни ментори.
Екипите имаха възможност да се срещнат лично с изпълнителния директор на WWF България Веселина Кавръкова и да научат повече за работата на организацията в опазването и възстановяването на дивата природа, както и да обсъдят ролята на бизнеса в устойчивото развитие на градовете и селата.
Отборите посетиха и новия „зелен“ хипермаркет от веригата Kaufland България в кв. „Горубляне“, където разговаряха с екип на компанията за устойчивите аспекти, свързани със строителството, инфраструктурата и продуктовия асортимент на магазина.
Във финалния етап на семестъра „Бъдещето на градовете и селата“ жури в състав Апостол Дянков, WWF България, Елена Янакиева, Фондация „Америка за България“, Ваня Божилова-Стоянова, Kaufland България и Орлин Радев, AMPECO определи големия победител, представил най-перспективен бизнес план. Това е отборът „Амазия“, в състав Антон, Атанас, Дарина, Дейвид и Елена – ученици от 10-и клас в град Кюстендил. Той ще поучи стартово финансиране от 7 000 лв. за първоначални тестове на бизнес идеята и създаване на прототип и ще вдъхнови много млади хора да последват неговия пример.
Програмата на WWF България Panda Labs търси следващото поколение иноватори и предприемачи, които създават устойчиви решения за преодоляване на актуални екологични предизвикателства. Panda Labs се осъществява от WWF България с любезната подкрепа на Фондация „Америка за България“ и на Kaufland България.

© WWF
Отбор "Амазия" представя своята идея