Архив кампании
Приключили кампании на WWF
В този раздел, в страничната навигация, са представени кампании, които WWF е провел и завършил в България от началото на създаването на офиса на организацията у нас през 2006 г.
Ако интересът ви към природозащитата е от няколко години, със сигурност помните тревожното послание за загубата на защитени територии, който отправихме към обществеността още през 2006 г. с кампанията For Sale.
Последва акцията ни "Коледна елха в саксия". Днес вече е устойчива тенденция да си купиш живо дърво от сертифициран източник за новогодишните празници, но преди десетилетие все още имаше голяма нужда да се дадем сметка за тази възможност за опазване на горите.
Климатът - все по-наболяла тема, беше такава и през 2008 г., когато стартирахме кампанията "Климатични аномалии". Всъщност от тогава не сме преставали да въвличаме отделни хора, институции, бизнеси опитите да спрем замърсяването, с което е свързано опасното покачване на температурите, загубата на гори, води и растителни и животински видове.
С годините опазването на горите се превърна в една от основните ни задачи. С кампанията "Гората не е само дървесина" успяхме да привлечем над 70 000 души за тази кауза и да помогнем за включването на важни текстовете в закон за горите, който влезе в сила на 8 април 2011 г.
Особено се гордеем с Национален ден на природните паркове - организирахме събитието години наред - чистихме, образовахме, градихме, работихме с артисти, спортисти, телевизионни звезди, министри в 10 български природни парка.
Кампаниите на WWF, национални или международни - като текущата за опазване на Национален парк "Пирин" от сечи и строежи, са плод на голямо, креативно усилие на екипа на WWF и на сподвижници и дарители. Ако искате да подпомогнете мисията на WWF - Да изградим бъдеще, в което хората живеят в хармония с природата, може да го направите през нашата дарителска програма: https://www.spasetedivatapriroda.bg/.
Ако интересът ви към природозащитата е от няколко години, със сигурност помните тревожното послание за загубата на защитени територии, който отправихме към обществеността още през 2006 г. с кампанията For Sale.
Последва акцията ни "Коледна елха в саксия". Днес вече е устойчива тенденция да си купиш живо дърво от сертифициран източник за новогодишните празници, но преди десетилетие все още имаше голяма нужда да се дадем сметка за тази възможност за опазване на горите.
Климатът - все по-наболяла тема, беше такава и през 2008 г., когато стартирахме кампанията "Климатични аномалии". Всъщност от тогава не сме преставали да въвличаме отделни хора, институции, бизнеси опитите да спрем замърсяването, с което е свързано опасното покачване на температурите, загубата на гори, води и растителни и животински видове.
С годините опазването на горите се превърна в една от основните ни задачи. С кампанията "Гората не е само дървесина" успяхме да привлечем над 70 000 души за тази кауза и да помогнем за включването на важни текстовете в закон за горите, който влезе в сила на 8 април 2011 г.
Особено се гордеем с Национален ден на природните паркове - организирахме събитието години наред - чистихме, образовахме, градихме, работихме с артисти, спортисти, телевизионни звезди, министри в 10 български природни парка.
Кампаниите на WWF, национални или международни - като текущата за опазване на Национален парк "Пирин" от сечи и строежи, са плод на голямо, креативно усилие на екипа на WWF и на сподвижници и дарители. Ако искате да подпомогнете мисията на WWF - Да изградим бъдеще, в което хората живеят в хармония с природата, може да го направите през нашата дарителска програма: https://www.spasetedivatapriroda.bg/.