Pеклама | WWF

Pеклама



Visual for WWF Clean Up Nature Parks campaign 2012 in Bulgaria rel=
Visual for WWF Clean Up Nature Parks campaign 2012 in Bulgaria
© Ogilvy Sofia

Визиите на кампанията през 2012 г.

Петото издание на Национален ден на природните паркове

Визиите на кампанията през 2011 г.

Четвъртото издание на Национален ден на природните паркове
 
Националният ден на природните паркове се пада на 14 май 2011 г., събота rel=
Националният ден на природните паркове се пада на 14 май 2011 г., събота
© Ogilvy Sofia

National Day of the Nature Parks of WWF and GLOBUl 2011 ad, ant rel=
Рекламна визия на Националния ден на природните паркове на WWF и Globul през 2011 г.
© Ogilvy Sofia


Визиите на кампанията през 2010 г.

Как изглеждаше третото издание на акцията

Ad for WWF/Globul 'Clean Up Nature' campaign 2010 rel=
Рекламна визия на кампанията за почистване на природните паркове на WWF и Globul през 2010 г.
© O&M Sofia

Ad for WWF/Globul 'Clean Up Nature' Campaign 2010 rel=
Рекламна визия на кампанията "Изчисти природата" на WWF и Globul през 2010 г.
© O&M Sofia
Ad for WWF/Globul 'Clean Up Nature' campaign 2010 rel=
Рекламна визия на кампанията "Изчисти природата" на WWF и Globul през 2010 г.
© O&M Sofia

Визиите на кампанията през 2009 г.

Как изглеждаше второто издание на акцията
Свалете различни размери банери:

180х120
280х100
300х250
728х90

WWF campaign National Day of Nature Parks 2009, together with Globul rel=
Визия към кампанията на WWF и Globul за Националния ден на природните паркове през 2009 г.
© Ogilvy & Mather Sofia

Визиите на кампанията през 2007 г.

WWF Кампания за чисти природни паркове през 2007 г. нямаше да бъде същата без подкрепата на рекламната агенция Ogilvy & Mather Sofia.

Тя разработи безвъзмездно каретата, телевизионните клипове, банерите в интернет и външната реклама.

Ogilvy & Mather Sofia спечели сребърна награда за социална кампания на ХІV международен рекламен фестивал Golden Drum в Словения през октомври 2007 г.

Ето основните визии:
rubbish with daisies rel=
Визия към кампанията за почистване на природните паркове, изработена от Ogilvy & Mather София
© Ogilvy & Mather Sofia
soft drink can in a river rel=
Визия към кампанията за почистване на природните паркове, изработена от софийския офис на Ogilvy & Mather
© Ogilvy & Mather Sofia

Телевизионният клип на кампанията от 2007 г.

Един боклук мръсно не прави
Мислиш ти и 7 720 000 българи

Медийни партньори от 2007 г.

Медиите предоставят напълно безплатно пространство за рекламните карета и банери, за радио и тв клиповете на кампанията